Subject: Kas riik on jätnud erivajadusega inimesi üksi? Eesti Puuetega Inimeste Koja vastukaja Riigikontrolli aruannetele riigi ja kohalike omavalitsuste tegevustest erivajadustega inimeste toetamisel
From: "Eesti Puuetega Inimeste Koda" <[email-masked]>
To: "Pressilist 1" <[email-masked]>,Kohalikud väljaanded <[email-masked]>
Date: Mon, 27 May 2024 12:22:09 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Head ajakirjanikud

Edastan teile Eesti Puuetega Inimeste Koja toetuste ja teenuste nõuniku
Kristi Kähär`i kokku pandud arvamusloo/vastukaja Riigikontrolli audititele
erivajadustega inimeste toetamisest.

Juhul, kui Teil on soov arvamuslugu oma väljaandes kajastada, siis leiate
selle manusest koos autori fotoga.

Lisainfo saamiseks võib pöörduda: Kristi Kähär,  [email-masked]
<mailto:[email-masked]> ; +372 5401 0462

Lugupidamisega

Kristi Kähär

Toetuste- ja teenustealase huvikaitse nõunik | Eesti Puuetega Inimeste
Koda

Policy officer of benefits and services | Estonian Chamber of People with
Disabilities

   [email-masked] <mailto:[email-masked]>

  +372 5401 0462

 <https://www.epikoda.ee/>   <https://www.facebook.com/EPIKoda/>

 <https://www.epikoda.ee/uudiskiri> Liitu Eesti Puuetega Inimeste Koja
uudiskirjaga!